هرآنچه لازم است در مورد فضای کار اشتراکی بدانید

فرانک ابراهیمی چهارشنبه 1399/10/17
هرآنچه لازم است در مورد فضای کار اشتراکی بدانید
1399/10/17


هر آنچه لازم است در مورد فضای کار اشتراکی بدانید:


در دنیای امروزی استارتاپ‌ها، فریلنسرها و اقتصاد الکترونیکی، دارای محبوبیت بسیاری در بین مشاغل است و در حال رشد روز‌افزون می‌باشند. ما تلاش کرده‌ایم تا اصول همکاری و همچنین پیامدهای مربوط به دفاتر و تسهیلات آن‌ها را بیان می‌کنیم.


فضای کار اشتراکی چیست؟ 


زمانی که وارد یک فضای کار اشتراکی می‌شوید بلافاصله متوجه خواهید شد که احساس متفاوت بودن از یک دفتر کار معمولی را داشته‌اید. بوی قهوه تازه در هوا به افرادی که وارد این فضا می‌شوند انرژی و هیجان می‌بخشد. ترکیبی ازافرادی را که در میزهای شخصی، تمرکز عمیق درفضای کاری را دارند، مشاهده خواهید کرد. این فرهنگ فضای کار اشتراکی است.


 


فضای کار اشتراکی یک راه‌حل و همچنین جامعه‌ای از افراد همفکر است، که به طراحان، فریلنسر‌ها، توسعه‌دهندگان، صاحبان مشاغل کوچک، استارتاپ‌هاو .. اجازه می‌دهند، فضای کاری اختصاصی با هزینه کمتر نسبت به فضای سنتی داشته باشند.


فضاهای Coworking اساساً فضاهای کاری مشترک هستند. آنها فضای اداری مقرون به صرفه ای را برای کسانی که می‌خواهند از انزوای دفتر کار در منزل یاکافی‌شاپ فرار کنند ارائه می‌دهند.


 


فضاهای کاراشتراکی مجموعه‌ای از امکانات اداری مانند میز،اتاق جلسات خصوصی، آشپزخانه، و موارد دیگر را ارائه می‌دهند. متصدیان معمولاًافراد آزاد، کارآفرین، شرکت‌های نوپا و تیم‌های کوچکی هستند که می‌خواهند از فضای انعطاف‌پذیر استفاده کنند.


 


علاوه بر فرهنگ، هزینه نیز امتیاز دیگری دارد، یکی ازمزایای این فضاها این است که شما می‌توانید فقط آنچه را که در مقابل یک فضای اداری خصوصی نیاز دارید اجاره کنید. از طریق مدل های مختلف مبتنی بر عضویت، هزینه‌ها متفاوت است و امکان انعطاف پذیری را فراهم می کند.


 فضاهای کاری اشتراکی مکانی برای دور شدن از حواس‌پرتی در خانه و همچنین یک موقعیت حرفه‌ای برای مشاغل فراهم کرده و مهم‌تر از همه به ایجاد اعتماد به نفس و اجتماع متخصصان هم‌فکرکمک می‌کنند و نیز، برای سازمان‌های کوچکی که از یک نفر تا چند کارمند را شامل می‌شوند موثر است و برای سازمان‌های بزرگ‌تر که به دنبال نوآوری هستند، هدف‌های بزرگی را ایجاد می‌کند.